دادخواهی

اطلاع رسانی و بررسی آخرین قوانین و مقررات الزام آور حقوقی

دادخواهی

اطلاع رسانی و بررسی آخرین قوانین و مقررات الزام آور حقوقی

نحوه مراجعه به مرکز نظارت و پیگیری شکایات و ملاقات‌های مردمی

اداره کل روابط عمومی نهاد قوه‌ی قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مردم به طور جدی از مراجعه‌ی حضوری به مرکز نظارت و پیگیری شکایات و ملاقات‌های مردمی این قوه خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اطلاعیه‌ی روابط عمومی این نهاد آمده است: «به منظور سهولت در ارتباط مسوولان این قوه با مردم، معاونان، روسای سازمان‌های تابعه قوه‌ی قضاییه و روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور حداقل یک روز در هفته را به امر رسیدگی حضوری به مشکلات قضایی مردم اختصاص داده‌اند.»
در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: « مردم نقاط مختلف کشور برای حل مشکلات قضایی خود قبل از مراجعه به تهران و ملاقات با رییس قوه‌ی قضاییه به روسای دادگستری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند، لذا متقاضیان ملاقات با رییس قوه قضاییه درخواست کتبی خود را به انضمام فتوکپی احکام و مدارک به صندوق پستی  693 - 13185 و یا به آدرس تهران، خیابان ولی عصر (عج)، روبروی خیابان جامی، مرکز نظارت و پیگیری شکایات  و ملاقات‌های مردمی از طریق پست سفارشی ارسال کرده و از مراجعه‌ی حضوری جدا خودداری کنند.
دستگاه قضایی هم‌چنین برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی پست صوتی شبانه‌روزی اختصاص داده است، لذا هموطنان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن 6957709، نظرات، انتقادات، پیشنهادات خود را به طور مستقیم با دستگاه قضایی در میان بگذارند.»
روابط عمومی نهاد قوه‌ی قضاییه هم‌چنین اعلام کرد که «کارشناسان حقوقی روابط عمومی قوه قضاییه نیز برای پاسخگویی به مسایل حقوقی و قضایی مردم همه روزه از ساعت 14 الی 18 آمادگی دارند. هموطنانی که نیازمند مشاوره با حقوقدانان و کارشناسان مسایل قضایی هستند می‌توانند با شماره تلفن 6957711 تماس حاصل نمایند.
معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه نیز برای راهنمایی و هدایت مردم برای انجام امور قضایی شماره تلفن‌های 2376847 - 2376840 را اختصاص داده است.
هم‌چنین مرکز مشاوران، وکلا و کارشناسان حقوقی قوه‌ی قضاییه هم با شماره تلفن‌های 8742261، 8742662، 8741963 آماده پاسخگویی به سوالات مردم در موارد حقوقی و قضایی است.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد