دادخواهی

اطلاع رسانی و بررسی آخرین قوانین و مقررات الزام آور حقوقی

دادخواهی

اطلاع رسانی و بررسی آخرین قوانین و مقررات الزام آور حقوقی

جعفرزاده سرپرست جدید دادسرای جنایی شد

طی مراسمی رشادتی از سمت سرپرستی مجتمع قضایی دادسرای امور جنایی تودیع و جعفرزاده به عنوان سرپرست جدید این مجتمع معرفی شد.

طی مراسمی رشادتی از سمت سرپرستی مجتمع قضایی دادسرای امور جنایی تودیع و جعفرزاده به عنوان سرپرست جدید این مجتمع معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در این جلسه، رشادتی، رییس سابق دادسرای جنایی تهران با اشاره به آمار مثبت کمی و کیفی این دادسرا گفت: قضات رسیدگی کننده به پرونده و قضات اجرای احکام در این دوران مضاف بر پرونده‌های خود به رسیدگی به پرونده‌های سابق پرداختند و در مجموع 19 ماه بیش از پنج هزار مورد کیفرخواست صادر شده که عمده‌ی پرونده‌ها منجر به نتیجه موجود در کیفرخواست بوده است.

وی افزود: به دلیل صمیمت موجود بین کارکنان دادسرای جنایی، پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در این مدت انتقاد خاصی از دادسرای جنایی وجود نداشته و این از نکات مثبت این دوران است.

در ادامه این مراسم مرتضوی، دادستان تهران نامگذاری چنین جلساتی را به لحاظ معرفی لازم دانست و افزود: این جلسه تنها اعلام یک جابه‌جایی است که طی آن از 19 ماه تلاش رییس دادسرای جنایی و واگذاری این سمت به رییس جدید این دادسرا، سخن به میان می‌آید.

به گزارش ایسنا جعفرزاده، رییس جدید دادسرای جنایی در بخش دیگری از این مراسم، با اشاره به عوامل لازم در پیشرفت و موفقیت در دادسرای جنایی، وجود قوانین جامع و کامل، قضات فاضل و دانا که باید به شیوه صحیحی تربیت شوند و نیروی انسانی کارآمد درکنار قضات، را از جمله این عوامل عنوان کرد.

وی انسان را موجودی اجتماعی عنوان و تصریح کرد: جامعه انسان باید مانند خانواده او پاک و منزه باشد و ما با تمام همکاران سعی در پاک‌سازی محیط و رفع آلودگی‌ها خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از رشادتی، رییس سابق دادسرای جنایی استان تهران که به سرپرستی ریاست هیات نظارت و پیگیری کل استان تهران منصوب شده، قدردانی شد.

بنده نیز به نوبه خود این انتصاب شایسته را تبریک گفته و از خداوند متعال برای دوست گرامی جناب آقای جعفرزاده  آرزوی موفقیت دارم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد